17.4.12

Mesti Femes Baru Blogger Ke?


 


Assalamualaikum w.b.t ..hari ni topik propa aku berbunyi...
"Mest Femes Baru Blogger Ke"..da nampak kan? hah perkara di atas adalah di rujuk..hikhik.. 

Macam ni kesah dia..sejak dua menjak dok gila belog ni kan, of coz kita akan menjengah sambil mengangkut nama blogger yang agak femes kan..memang la aku bukan nak nafikan kefemesan diorang..even aku pun jadikan diorang sifu, guideline berbelog ni..
walaupun nama je dari 2010 jari jemari menaip kat blog..
tapi merapu je kot entry dolu2 ni..aku rasa blogger lain pun ada gak cam aku kot..agaknya le..
berbalik pada topic aku..

Aku taktau la orang lain, aku macam da tak suka plak nak blogwalking semata-mata nak tinggalkan track so orang tau kita ni wujud, tambah pulak ada yang macam promote teramat, invite ke blog diorang..bukan apa, tak reti la aku dok tinggal link, promosi bagai, macam salesgirl/man daa..memang la kan hak masing2 nak buek cammano...(hah amik bahaso) 
tapi macam Abang Ben pun kata, tinggalkan komen je ok la cukup... Miss Fatin Liyana pun during interview kat Tv9 tu kata tak suka tinggal2 jejak ni..

Hmm..baru aku tau sekarang sejak da addict sket berbelog ni, baru kita tau value apa yang kita coretkan walaupun kadang2 aku merapu je taip maybe tak seInformative sangat pun macam blog lain..da nama nya Life Diary aku kan..da tu newbie lagi pulak tu..nak2 aku tak suka nak serius2 nye post ni..

Aku pun berpendapat kalau kita blogwalking, kita menjelajah blog tu, suka, why not komen je entry yang kita suka amat and follow balik..lambat laun mesti la orang pun realize kita do appreciate someone's writing and diorang pun akan automatically terjumpa kita...yang beribu followers tu (macam aku..haha) nasib le kan kalau ternampak sipi2 kita jadi follower dia..
pandai2 la tinjau list dia kan...
Sekian, corat coret jari jemari chubbyku for this time.....
Adios..Wassalam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Animated Word Love Black
©All Rights Reserved ⓛⓘⓕⓔⓓⓘⓐⓡⓨ-{Nazry|Azuin}● blogspot ● com