8.6.12

Bang oh bang...stop...stop sini !

Sambungan entry semalam {SINI}...orang kahwin sana sini sinun tu kan...hari yang sama, kawan aku Seha kahwin kat KL tak dapat la nak pergi..huhu..Anyway, congrats to Seha & hubby, Hanafiah..

da mohon ampun maaf kat fb and da janji nanti baby shower aku datang..hihi..ayat kaver tak datang kan main ek?? tersipu2 pengantin baru..

And on the same day, kitorang pergi officemate En Hubby kahwin
@Lendu, Alor Gajah..
Congrats to Nizam & wife, Diana
Nampak tak tangan uncle misai tu ada kain? diorang buat baling gula2, then budak2+mak bapak budak pun berebut amik...
Memang best. Aku lepas kahwin baru buat...nanti aku cer citer yer..

Best..teringat sungguh waktu itu..ahaks


Love of my life

Ah-Hah...tak kena dengan tajuk entry aku kan?? jap..jap..macam ni cerita dia. Title tu antara ayat aku before snap gambar ke kat bawah ni. On the way pergi majlis tu, En Hubby cerita pasal accident kat Kampung Paku yang memang di laluan kitorang...En Hubby pun tunjuk le tempat kejadian..(dalam kepala aku : "..balik kena berhenti ni amik gambar..modal blog..") Lori tangki minyak meletup..aku yang tak tahu menahu pun mendengar dengan tekun, nak2 En Hubby pulak dengar kata orang, driver lori tu tak selamat and tak dijumpai coz explosion dari lori tangki minyak kan..Massive..Aku pun dengan tercengang and tergamam tanye  beria ia nak confirmation..En Hubby pun meng ia kan aje..Walhal?? 
Korang klik link le baca detail accident tu yer..

Sempat snap on the way balik ke rumah mak mertua aku dari majlis tu..significant helmet kat atas batang pokok?? nampak?? cer tengok betul2..patut le aku caya memang ada terkorban..sigh~















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Animated Word Love Black
©All Rights Reserved ⓛⓘⓕⓔⓓⓘⓐⓡⓨ-{Nazry|Azuin}● blogspot ● com