24.8.12

Lebaran 2012 ~Sana Sini Sinun

Lamanya tak bersiaran dek syok beraya sakan..wah..ayat kan main.

Sakan la sangat. Ayat kaver line tak mengupdate ko hade?

Nak diceritakan pada korang kes malam raya...ke taknak ekk?? dipendekkan aje la bleh? "psst...baju raya aku dengan gegirl aku siap kol 5PAGI!!..i repeat..5PAGI!!" iye! pagi raya baru akak tailor merangkap wife anak buah mak aku, yang first time nya aku hantau baju kat dia finally siapkan...ko hade? takde gak kan?

Malas nak cerita sekarang ni..sob~sob nanti hati sulah sejuk wa cilita sama u olang..

Dah la..taknak cer panjang..konyang perut, mongah borjalan..layan ajo gambar2 kitorang dok beraya di AMJ (Alor Gajah-Melaka-Jasin) ni hah

Sayang lak pic Dania telah di kaver oleh anak bujang aku 
antara Siblings+Anak buah mak aku dari keluarga 18 beradik..yes 18! 2 emak hokey
Sahabat lama mak aku yang hadir time open house
(L-R) Danish, Dania, Nurul, Ija, Ija's MIL, My Mom, My MIL
Ketibaan Kak Long En Hubby & family
Birthday cake Nasuha..she turned 1 on 18thAug2012..yeay! 
dah besar dah anak dara kedua ku...huhu
another is missing..
Sehingga menjilat jari Cik Wirda..takpe last cake from Msia coz pasni dah ke Mesir kan3..hihi
Family Abg Ariffin aka Best friend En Hubby from HONDA dulu
Anak siapa lah yang hensem ni
The Kitchen sok~sek~sok~sek at the table
Hero2 Malaya tumpang posing bike orang..haha
@En Hubby's Pakcik's crib, Jasin

So GOOD..Thumbs up! (cari mana tokeh blog kalau pandai..hihi)

Anak3 di kereta lain, apa lagi...ambil kesempatan jap
Snap through journey..if only u were there wahai DSLR
ala bucuk2 ku
Menanti pinangan?? haha..dah dua orang anak pinang hape...jangan marah Pn Niza
"..dah jom balik the sepupusss"
Kiddos @Kak ManjaWati's house, Kelemak Alor Gajah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Animated Word Love Black
©All Rights Reserved ⓛⓘⓕⓔⓓⓘⓐⓡⓨ-{Nazry|Azuin}● blogspot ● com