12.9.12

Kenapa menyepi?



Dah lamanya tak bersiaran ek? Hmm busy kan main wak! haha busy konon. Sem baru dah bermula, seharian melayan kiddos seperti biasa. Pastu extra curricular, aktiviti senaman tangan bersempena adik ipar aku nak kahwin  eh tunang Sabtu ni..haha aku lak amik mood excited. 

Al maklum teringat zaman muda dulu. Wah macam tua amat ek? Anyway, aku just tolong decorate2 sedikit  jek untuk hantaran sirih junjung, buah & coklat jek. Hantaran lain dah pun lebih kurang settle. 

So boleh katakan 80% dah siap, just nak beli bahan buah, coklat tu jek nanti. Baru hensem and complete deco aku. Belum siap takyah lah aku pose kan kat sini ye tak? 
Nanti dah siap aku tunjuk kot2 nak order ke...Haha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Animated Word Love Black
©All Rights Reserved ⓛⓘⓕⓔⓓⓘⓐⓡⓨ-{Nazry|Azuin}● blogspot ● com