27.12.11

Al Kisah Telur Kembar

Al kisah telur kembar?? Nih kisah ceruk dapur aku aritu. Cerita dia berbunyi begini...aritu de tinggal lagi 5 biji telur ayam dalam fridge...Apa nk diherankan kn? biase je telur..hah. Camni..

Telur pertama (digoreng) : Macam biasa je...single yolk..xde yg ajaib pun


Telur yg ke-2 : (menu - Nasi Goreng) pun x ajaib kot..mesti de org pun pernah jumpa kan??



Telur ke-3,ke-4,ke-5 : (menu-Roti Celup Telur, Scrambled Egg ngn Telur Dadar) ...semuanya, mcm ni..


..heran x??selalu nk dpt 1 je kembar pun da kira untung la. Ni 4 dari 5 biji, semua kembar...Apakah makna disebalik telur2 ni..Aku pun g la tnye mak aku lg walaupun dulu pernah gak dpt telur cmni..tp x la byk cmni. Ini kata 'Palm Reader' aku..hihi "...wah..nnt mesti ko dpt anak kembar nih.." Aku jwb, "Ye ke? Dulu pun de dpt gak..xde pun kembar?? xkan tunggu anak no 4 kot..terus tutup kilang jek nnt..haha.(kot2 masin mulut mak aku, Alhamdulillah) tp klu kembar=2 darab ngn 4biji..hah da jd 8 kn..." Apa la rupa kalau 8 babies...Octuplet mcm Nadya Suleman nih hah...Meroyan aku..

siannyer...sempit kan..xde space nk membesar..

 look at her tummy...huge giler..

..tapi lps delivered, fit je ekk..(aku da 4mths delivered nk turun berat pun ssh nih)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Animated Word Love Black
©All Rights Reserved ⓛⓘⓕⓔⓓⓘⓐⓡⓨ-{Nazry|Azuin}● blogspot ● com