27.1.12

Aku still terkenang2 muka Arwah...


Dulu aku mmg suka je tgk muka arwah Izwan Pilus..something bout' him yg aku rase so sweet and when looking at him, the way he talks, very humble and i know there's something special in him that maybe only the person such as his family know him best. Aku dapat tau arwah meninggal pun the next day tu and till now aku still ter ingat2 at his humble face and can't believe that he's gone..Pergi di usia yg muda 33tahun dan hari Jumaat, penghulu segala hari menunjukkan Allah lebih menyayanginya...Moga arwah Izwan Pilus ditempatkan dikalangan para Anbiya' InsyaAllah...  









"BILA lagi kau ni nak pandai lipat baju? Nak tunggu aku mati baru kau nak lipat." Itulah antara tutur kata yang paling diingati oleh Khairul Azam Pilus, 27, atau Aril AF7 kira-kira dua minggu sebelum abangnya, Khairil Izwan Pilus, 33, atau nama pentasnya Izwan Pilus menghembuskan nafas terakhir pada tanggal 20 Januari 2012.

Antara yang berada di samping Allahyarham ketika menghembuskan nafas terakhir adalah ibu bapanya, Normah Abdullah (ibu), Pilus Mohd. Jani (ayah), Aril, Khirul Aida (kakak), Nurul Nabilah (adik bongsu) serta saudara-maranya serta beberapa rakan baik.
Jenazahnya kemudian telah dibawa pulang ke Melaka dan dikebumikan berhampiran kubur arwah datuknya di Tanah Perkuburan Islam Kampung Pelembang, Gubah, Jasin, Melaka, pada hari Sabtu (21 Januari 2012)...

~ by : Kosmo Online ~


~ Sedih dgr lagu ni...Tribute to arwah Al-Fatihah ~






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Animated Word Love Black
©All Rights Reserved ⓛⓘⓕⓔⓓⓘⓐⓡⓨ-{Nazry|Azuin}● blogspot ● com