20.1.12

Hypertension Punya Case..



Pg semalam g hantar mak aku g checkup kat Putra Hosp..just hantar n kalau nk blk, she has to call coz aku de chores yg nk buek kat umah..phm2 la yer..then she called.."..Awin doc soh masuk hosp..darah naik 200..bes tu cammane...bleh??..doc ckp 1 hari je..bla..bla.." (time dpn2 doc pun dia leh call aku citer pjg2..mentang2 Putra tu da mcm 2nd home dia..mama~,mama) Dia plak yg jd doc tetapkn bile dia bleh blk..huihuihui


Nih hah patient yg xde katil..haha..bukan ar.Kitorang dok luar coz xnk ganggu privacy patient bed sebelah. Al maklum da gelap bilik tu, berdengkur2 patient ngn org yg jaga..x psl2 kitorang berkampung kt luar bilik je..


~ Abg aku kusyuk tgk anak dia Ameera ngn anak akak aku Aznita,
 layan Nasuha yg x kelihatan coz terbaring kt sofa tuh..~

~ The bulatssss nyer...hadoiii ~

~ Sorang tuh asyik muntah je kejenye smp PakLong pun terkena rembesan salji dari mulutnya ~
~ Yg sorang lg baru passed 2nd time nye computer test utk lesen keta..LOL..aku dolu sekali test, 49/50 smp pakcik ajar drive tuh kata "..sal ko x buat 50/50.." aku ckp kang diorg igt aku menipu lak kang (teringat kt pakcik tu yg mmg kelakau x hengat tuh, aku suka buli dia..coz ketinggian dia mmg unik nye rendah...hihi)  >>seriously..1 je slh tau..<< ~


~ Ini group gegirl2 yg tetibe de sorg boboi ben10 sesat..~

~ Nasuha yg nonstop hisap jari, puting kopek??x reti langsung..dia buat mcm teether..adehh~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Animated Word Love Black
©All Rights Reserved ⓛⓘⓕⓔⓓⓘⓐⓡⓨ-{Nazry|Azuin}● blogspot ● com