1.7.12

Aiskrim Goreng Buat Aku Nanges !

Dua hari lepas punya menu selepas menjengah blog seseorang...wah kan main seseorang sebab aku lupa blog siapa. Nanti kang aku double check balik yer hehe. Ternampak resepi aiskrim goreng. Anak2 aku pun tengok.
Nak dijadikan cerita bahan2 semua memang ada. 
So, "....kakak, kang kita buat eh." Tapi, apa ke he' nya yang mak dia nak nanges?? Ngada je eh?? 


Bahan2 tergempar nya adalah..

Susah tau buat...haha

Nampak?? Lawa kan terap dia? Dah tiru resepi bulat2 kena pakai terap ni..(Tetibe lurus pula ekk?)

Montel tak

Ni co-chef yang tak berapa nak membantu di dapur (tengok yang kecik tu...aku nak geget je sejak dah nak jalan ni)

Tadaaaa!! Pic gegar sebab dah ada yang menjengah nampak?

D.U.N.I.A.K.A.M.I

Nanges sebab aku teringat pada yang besar Si Kakak & Si Abang tu Uwaaaaa!!! 
Since Kakak Najwa cuti peristiwa, Isnin tak sekolah maka dia dengan Abang sleepover


 @Kak Long En Hubby punya rumah di Alor Gajah... Walaupun agak aman sekejap duniaku, tak boleh dinafikan yang anak2 tetap di hati, di minda, di mana2 aje dalam sanubariku ini !! Dasat tak ayat? Dah namanya anak Mama kan?? Nasib baik ada si Adik, hilang kejap lah wa punya lindu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Animated Word Love Black
©All Rights Reserved ⓛⓘⓕⓔⓓⓘⓐⓡⓨ-{Nazry|Azuin}● blogspot ● com