9.7.12

Nak Pasta @Aida Rich Cafe Lagi !!

Al kisah selepas urusan psp anak2 aku. Tak tau cerita??
Dipendekkan begini..

I - Si Abang punya game..mulanya yang murah aje
|
|
V

II - Dia datang 1 hari pada aku dengan membawa game nya, dalam keadaan B.A.S.A.H
III - Mama : "..Nape basah ni bang??"
Nasyran : "..game ni takleh main pun!!" (rupanya Kakak kata, dia dah pergi cuci kat sinki, semata2 sebab tak tau nak main game tu. Yang bestnya, psp go Kakak, kan main lancar jari jemari dia mengadap)
Mama : (beraksi la dengan terbakar berapi2 memarahi Si Abang, bukan apa..daripada kena smackdown 
Mr Abah dia, lagi baik Mama dia yang smack dia dolu)
IV - Eh kata pendekkan cerita, terpanjang pula..so senang cerita, game dia hantar repair (RM serupa beli baru), dia conquer game Kakak macam harta dia, and tak pasal2 Kakak dapat game baru..psp 3000..
...dan selepas settle hal game2 anak2 aku...kitorang pun terus ke Aida Rich Cafe @Tmn Batu Berendam, Melaka untuk mamam..asyik dok tengok semua orang ke sana, kita tak sampai lagi situ mana boleh tahan kan..terliur tengok..hihi. So...inilah
Tips Tambahkan Berat Badan, Cara Aku ! 
 ≧◠◡◠≦✌
Best wo...Blessing Friday Promotion dapat Ice Lemon Tea FREE!!

Pasta ni konpem aku order lagi next time..BERDENTUM!

Cheese Garlic Bread..alas perut tunggu main course aku

MR Scandal

Makan time

Apa yang tercengang pun taktau..tengok Mama dia makan kot..hihi

Hero2 Pn Azuin interframe

Different angle

Tekun tak aku?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Animated Word Love Black
©All Rights Reserved ⓛⓘⓕⓔⓓⓘⓐⓡⓨ-{Nazry|Azuin}● blogspot ● com