23.7.12

Lebih baik mendiamkan diri...


....daripada menambah dosa yang bertan2 metrik ni aku lebih rela mendiamkan diri. 

Walaupun hanya di blog kan??

Aku manusia biasa. Banyak kekurangan..Daripada berhjrah dan dikutuk, silent is the best choice 
on this holy month..don't u think? 

Cari jalan yang terbaik untuk kita habiskan keindahan bulan Ramadhan mencari Nur &Hidayah ke arah lebih baik buat bekalan dunia akhirat masing2 pilihan aku untuk mengupdate entry yang julung kali ditaip setelah almost a week mematikan diriku..ahaks.

Akanku update yang berpatutan aje la ye buat bulan ini...Menghabiskan waktu dengan kerja college lebih berPaEdah kot..Ni la masanya untuk korang review entry2 yang sesengal ubi dolu2 daripada aku..hehe..bila lagi kan?

Apa2 pun..aku ucapkan selamat menjalani ibadah puasa, moga korang berjaya menjalankan tanggungjawab as a Muslim dengan penuh penghayatan..not only for this month hopefully..
(aku tau.toksah cakap....that goes peringatan untuk aku juga la..biar lambat sedikit, janji ikhlas, taubat nasuha and tak semata2 kerana 'trend', paksaan, politk, hypocrisy, or wateva yang sewaktu dengannya)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Animated Word Love Black
©All Rights Reserved ⓛⓘⓕⓔⓓⓘⓐⓡⓨ-{Nazry|Azuin}● blogspot ● com