17.7.12

Kenduri Tahlil & Doa Selamat

Sempena menyambut Ramadhan 1433H akan datang ni, sebagaimana orang lain keluarga emak mertua aku pun telah mengadakan kenduri tahlil dan doa selamat pada Khamis, 12 Julai 2012 hari tu. 
Memang dah lama aku dengan En Hubby plan nak buat kenduri doa selamat untuk Najwa yang selamat operate tonsil pada awal tahun ni. 

Mulanya ingat nak plan buat kat rumah aku je, tapi since En Hubby n family memang dah nak buat kenduri di Alor Gajah, aku JV je le..simple aje tapi janji nawaitu terlaksana kan? 
Alhamdulillah termakbul juga AMIN dan ramai la juga orang yang hadir majlis tu. 
Terima kasih pada yang sudi datang..
Apa?? Tak jemput?? Chiss..Ni posmen tak hantau le ni kad jemputan..hehe

Majlis dah mula, tak dapat nak snap belah lelaki

Hasil tangkapan anak dara aku..

Officemate En Hubby (L) En Shamsul (R) En Norman & anaknya

3DaraZZZ ke?? ;P

Cewah..Sempat ek?

The Laki~laki

The Gegirl...Abaikan tudung anak aku yang sebegitu rupa ye

The Pengantin Baru




Kronik tak? OTW Melaka-Alor Gajah yang di drive oleh Mama nya alone yer..
                       
Miss Fatin berposing
Clueless..ahaks..penohhh screen?
Bakal tunangan orang?? Kan Nurul kan??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Animated Word Love Black
©All Rights Reserved ⓛⓘⓕⓔⓓⓘⓐⓡⓨ-{Nazry|Azuin}● blogspot ● com