21.4.12

Akhirnya..Chot2 Jugak

Ingat tak hari tu Abang taknak menyusu? Risau betul aku..Teringat Kakak dulu tonsil, asyik demam tak menyusu, berenti...terus drop berat badan dia sampai la ni. 
Abang memang trauma nak minum coz sakit kena ulser. 2 hari tak menyusu padahal...hah ni nak pecah lobang..da 3tahun, still bangun malam mintak susu...

Adoi laa..bukan si Adik dia aje...aku kena handle dengan dia punya permintaan sekali tengah malam. Da cakap punya cakap, dia tetap gak bangun mintak. Kang tak layan, dia bantai melalak 4pg, tak pasal2 free Adik dia bangun lagi best pulak aku kena layan dua2..kan3?

Apa?? Mr Abah?? Hmm...biaso la...tidur tu dunia yang dia cintai selepas aku..hahaha..Dipendekkan cerita Si Abang da continue Chot2 botol sambil berkata "....ma, da tak sakit pun ma!" Aku..,"..hah kan Mama da cakap..da baik la.."(padahal da puas pujuk..taknak) penangan ubat Sensei 



psst...vacation mood da sampey...la la la la....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Animated Word Love Black
©All Rights Reserved ⓛⓘⓕⓔⓓⓘⓐⓡⓨ-{Nazry|Azuin}● blogspot ● com