24.4.12

Crime Awareness Carnival ke Chic Awareness Carnival??


Al-kisah hari Sabtu lepas, asyik dok dengar kapal terbang dengan heli kat atas bumbung rumah aku (dasat tak?? atas bumbung tau...bukan udara..hihi) Mana tak nya..kalau sebiji dua yang lalu memang dengar kat udara, ni kurang2 pun 4-5 light airplanes tu, dengan 2 heli..kalau dok kondo memang konpem leh lambai tumpang..hehe..Mula2 aku ingat ada kes apa le Melaka ni..rupanya Crime Awareness Carnival by PDRM...

Da asyik tengok je kapal terbang kat atas mana leh tahan kan..konon esok tu ajak le En Hubby pergi meninjau. Da tu pergi pulak kan main lagi la lambatnya da lewat petang. Crime Awareness Carnival tinggal khemah dengan tukang2 kemas je ada le. Padan muka, da la menapak..Ada takde pun ada le khemah belah sinun, ada pameran keta2 sport, macam ada auto salon tetiba.

Abes nak jadi kan cerita pergi je le tengok..Nak tau asal aku kata bertukar jadi 'Chic' Awareness Carnival?? Cer tengok gambar kat link bawah pic ni Hot Chicks tu..
betul tak bertukar tajuk carnival ni..
Tu le antara chicks yang bergambar kat keta2 tu posing2, sampai semua mamat2 kat situ nak tersembul biji mata diorang..

 
Hot Chicks

gerun tak?? sape takut tengok, tutup mata eh. Nih realiti tau bukan cobaan. Aku google je..nak amik kang terkezut orang tengok..Aku nak soh anak aku amik pic dengan diorang pun anak aku malu..sexy nau dia kata..Nasib baik Mr Abah dia terpaksa dok jauh sket kat tempat teduh coz hujan renyai time tu and dia pun tengah dukung Nasuha, kalau tak konpem bapak dia yang melekat amik gambar pulak...haha. Tutup mata, tutup! psst crime awareness ke menggalakkan crime?? aku pun taktau le..

Jom layan kesinambungan pics jalan carnival tak jadi aku..ahaks














....treasuring every moment~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Animated Word Love Black
©All Rights Reserved ⓛⓘⓕⓔⓓⓘⓐⓡⓨ-{Nazry|Azuin}● blogspot ● com